Thursday, October 7, 2010

I'M 20 YO

Assalamualiakum peeps :)

Cuba tengok tajok kat atas tu. yer jgn terkejut tak pown buat-buat terkejut. yess i'm now already TWENTY. okies heppy belated birthday to myself. huhuhuhuhuhu. by the way dah lama kot aku tak hupdate blog neh, dah siap bersawang berawan-awangan lagik taw. si tam spider pown dah menjadi penyewa kat blog aku neh. hurm aku away from blogging for some reason and i'm back again. alaaa dulu berblogging pown sekadar hangat-hangat tahi ayam giteuww jer. sekarang as i turn TWENTY, aku nak AKTIF BERBLOGGING!!! haaaa sudah jangan nak gelakkan aku neh azam umur dopoloh tahun taw tak.

ok my birthday party for this year tak lah sehebat tahun lepas. sebabnya tahun neh sambut with my beloved family. just makan-makan among us. kek pown nan ado taw. huhuhuhu tapi xper aku bukannya minat sangat pown kek tu. ibu asik tanyer nak hadiah aper. agaknya dia da lupo ko dia baru bagik aku sebijik mr.viva. haish ibu cukop-cukoplaa manjakan anak mu sorang neh. nanti semakin tepu lemak dibadannya iteww. ok to all yg wish via muka buku yg xsayang kedit tapi lebey sayang aku neh terima kasih sebab uolls still ingat besday aku. i love uolls ketat-ketat la macam neh.
ok i huv some wish list for TWENTY YEARS BIRTHDAY. dan ianya agak tidak logik dan tidak masuk akal.aper??nak tahu jugak??haish mana boley....BIARLAH RAHSIA






p/s : i got letter from _ _ _.yeay amat gumbira.sebenarnya tak tawu nak describe macam mana feeling on that time.tangan agak menggeletar jugak masa nak bukak that letter.pray for me.hopefully i get it and everything run smoothly.aminnn..

No comments:

Post a Comment