Wednesday, October 13, 2010

HER BIG DAY

Assalamualaikum :)

ok peeps this is my second entry for today.aku neh short term memory so kena laa type laju-laju entry ni masa otak masih ligat nak membuahkan idea.YES TODAY IS HER BIG DAY.to my dear sister AYUNI.she's 13 years old today.selamat masuk alam remaja.actually she is my cousin but we are very close.masa kecik-kecik dulu and till now kot dia and her siblings selalu dok dengan mak aku.and they call my mom "ibu",sama macam aku juga.masa kecik- kecik dulu juga kami semua panggil dia adik sebab dia laa paling kecik tapi sekarang no more adik adik lagik sebab we have new adik aka DAMIA.sori yer yunie.awak tu da tak bole nak ngada-ngada macam dulu lagik.muahahaha (gelak jahat).

ok laaa...kakak wish u luck n all the best for your exam, jangan malas nak study nanti nyesal asik nak ikot pungkoq aku ja.hahahaha.


AYUNI aka BESDAY GIRL
HAPPY BIRTHDAY MY SISTA

p/s :- kalo hang baca belog aku neh jangan nak mintak any present from aku ea.aku tgh pokai.muahahaha.

1 comment: