Friday, May 28, 2010

MUHASABAH DIRI SEBELUM TIDUR

Assalamualaikum semua...

selamat pagi semua. yelar dah pagi pun. sekarang dah pukul 3.41 a.m. aku tak boley nak tido neh. tadi masa tengok citer taiwan dengan angah and aina boley pulak terlelap tapi tengok laa now i can't sleep laa. memang mangkok btoi mata neh. tadi da try nak tido pusing kiri pusing kanan tengok atas konon2 nak kira bintang tapi langit gelap saja tanpa bintang2 bergemerlapan di angkasa. oww aku dalam bilik rupanya. ceit. macam biasa tiap2 malam sebelom tido mesti nak muhasabah diri dulu. yelar flashback balik apa yang aku dah buat sepanjang hari neh then tetiba terflashback apa yang aku dah buat sepanjang hayat aku neh, menjadi ke tak apa yang aku wish nak buat and dapat dari aku kecik till now.

hurm... banyak kot wish yang aku dah terlepas and tak dapat pown nak make it comes true. confirm2 laa aku sedey. menangis air mata darah sekalipon belum tentu aku dapat balik apa yang aku dah terlepas. so let bygones be bygones( betol ke aku tulis neh, tak sure sangat laa). in this two years i think my life is sucks and mess here and there. btol, sunggoh aku tak tipu. aku rasa hidup aku after result SPM kuar very sucks and damn like hell. apa yang aku rancang mesti tak menjadi. apa yang aku janji mesti tak ditepati. kadang2 aku rasa aku dah macam LOSER!!!

kenapa aku sekarang dah tak sama macam aku yang dua tahun lepas. i am a smart girl, bright girl, i can make my own decision and i know what to do with my life. now i think i am damn stupid, i cannot make my own decision, i broke someone heart, i don't know what to do with my life,the bad things is i think that I AM A LOSER. i really don't want to become a LOSER. i have to plan back my life in proper way. yes!! that what i should done right now. i will do it step by step from the beginning. aku tak nak laa rasa bersalah untuk diri sendiri. macam terok sangat je diri sendiri bila tak mampu bagi the best once to myself.


LET BYGONES BE BYGONES AND MOVE FORWARD NEVER TURNS BACK!!!!

CHAIYOK CHAIYOK CHAIYOK!!!

I CAN DO WELL THIS TIME!!!!



*** bila kita rasa sedih dan keseorangan mintalah pada DIA, bila kita ingin memohon sesuatu mohonlah pada DIA dan bila kita rasa memerlukan perlindungan maka berlindung lah di bawah perlindungan-NYA ***


p/s :- sori ayat hari neh agak emotional sebab mood aku pown emo je and no pictures provided in this entry.huuuuhhh.so sad.

No comments:

Post a Comment