Tuesday, May 25, 2010

SAYANG IBU

Assalamualaikum semua....


PERHATIAN semua semut2 jalanan!!!!! dengar neh dengar laa hari neh 25 MAY 1961 adalah hari ibu diberanakkan ke dunia. eeh hari neh dah 25 MAY 2010 laa. ibu dah tua laa dah 49 y/o pown. dah tua rupanya mak aku. eeh ampun ampun. sebenarnya kan aku nak cakap kat korang neh aku lupa nak wish besday mak aku awal2 pagi tadi. gila kejam dapat anak macam neh. tapi korang tak payah laa nak tolong risaukan untuk aku kot kot mak aku kecik hati ke ape ke. sebabnya saiz hati mak aku sama je ngan insan insan normal yang lain. mak aku jenis kool la so dont worry yer kakak abang pakcik makcik semua. aku kol mak aku tadi pukul 1 pm tanpa rasa bersalah hanya sedikit cuak sekiranya mak aku merajok tak nak angkat tepon kemdian mak aku mesej aku mintak hadiah hari jadi sebijik kereta CHERRY yang dia minat tu. hoi itu sudah diluar kewarasan poket jeans aku yang koyak tu kerana aku hanya mampu menghadiahkannya buah cherry yang dipetik di tepi sungai umah tok aku. IBU SAYA BAIK. dia tak minta pown semua tu. tengok tengok baik kan ibu saya. lagikpun saya dah bagik dia GOODNEWS tadi. hehehehehehe.owh korang semua tak rasa ke yang ayat2 diatas seperti sedikt kasar untuk menceritakan saat2 manis wish besday mak aku? ok2 stop here...





HAPPY BIRTHDAY IBU

49 Y/O

KAKAK & DAMIA LOVE YOU SO MUCH

YOU ARE THE BEST IBU IN THE WORLD





p/s: maybe akan ada sedikit kejutan birthday present untuk ibu. watch out!!!

No comments:

Post a Comment