Tuesday, May 11, 2010

NOSTALGIA LAMA

Assalamualaikum semua...

adoi sakit gilaa wa cakap lue perut gua neh.huhuhuhuh.hokey semua hari neh aku ade mid sem exam yang mcm $#@%^&*!. paham-paham sendiri yer. hari neh paper abg genetik. macam bengong je jawab tadi, chapter yang aku tak suka masok laa punya banyak soklan dia tadi. rasa nak menjerit macam gadis ayu yang dalam kesepitan je tadi tapi nasib baik iman aku masih mampu mengawal nafsu kegeraman.cessss!!!

tadi exam habis dalam pukul 11 and then berlari-lari seperti lindsay lohan dikejar papparazi akibat perut yang amat memulas-mulas seperti memulas tombol pintu.aku dah tak tahan neh tetiba pulak tren one malaysia mai lambat, hohoho marah sungguh aku seperti the incridible hulk. tapi nasib baik ada ustad hensem mampu untuk mententeramkan iman aku. apekah apekah? abaikan saja bila adik bijak nak mengarot.

hoi hoi hoi hoi tolong bosan untuk membaca benda mengarot neh. tadi terbukak muka buku pastu godek- godek la nengok muka buku tue. yelar kita kena gak amek taw hal-hal ehwal luar masa kawan kawan kan.pastu buka kat profile aku terjumpa ini


---------------->


dan ini juga


---------------->



hokey wokey gambar yang first tu gambar masa aku darjah tiga time tengah membesar zaman kanak-kanak ribena riang ria. kelas 3SEMANGAT neh kalo tak salah aku cekgu kelas aku time tu nama dia cekgu azizah abu ajaq bahasa melayu. yelar bahasa melayu laa takkan nak ajaq aku bahasa tamil. dia baik gila taw. aku pulak kalo boleh tiap-tiap kali teacher's day mesti nak bagik hadiah kat dia. alaa aku bagik pen kilometrico yang lapan kupang tu je kot.hahahaha. aku ikhlas taw bagi pen tu.
cuba cari mana satu aku. tapi macam mana nak carik gambaq yang aku dapat neh pown blur semacam je kan. tak dapet laaa eden nak nolong yo.masa darjah tiga neh ingat ingat lupa aku la kan time paling besh. aku ngan budak budak kelas umah dekat dekat jauh ja. pi sekolah pown naik van yang sama. orang panggei van tu "VAN PAK KI". van tu terrible gila wooo. masa dok dalam van tu tengok ja lantai van mesti nampak jalan tar, kadang-kadang pintu van pon tercabut, tak tengok dia punya sit lagik papan weh. hampeh betoi. sakit pungkoq aku. masa balik sekolah time tengah tunggu van mesti main dulu. van tu buat dua trip ada dua kali angkut, aku patotnya balik trip first tapi dok menggedik lagi menggatai nak balik trip last sebab nak main dulu. depan sekolah ada pakcik-pakcik jual buah la ayaq la macam-macam la.macam-macam ada. ais kepal paling sedap kat warung depan sekolah, warung pak abas. tak taw la pak abas idop lagik ka dak. yang pasti ais kepal dia terbaik dari ladang. kalo rojak pulak ada rojak pakcik tu dia naik beskal ja.tak ingat laa nama dia apa tapi dia selalu buat lawak.rojak sengkuang dia sedap gila. aku tengah lapaq neh sebab tue da masuk bab-bab makan.layan.masa time darjah tiga neh pown aku terminat kat sorang mamat neh. alaa classmate aku jugak. minat-minat macam tu ja tapi siap sampai kena sound ngan kakak mamat tu yang setahun dua lebih TUA dari aku. nyampah mak.tension ja.hokey dah la tu.stop here nanti sambung lagik laa. tu pon kalo aku rajin nak buat imbasan memori lalu.doa-doakan la yek sebab gambo nombo dua aku tak story-story lagik.


WASSALAM

No comments:

Post a Comment