Friday, May 7, 2010

NIKMAT TAK GOSOK GIGI

Assalamualaikum semua...

morning. aku bangun awal hari neh sama macam hari2 lain. bangun bangun tido pastu bangun balik pastu tido balik. hari neh breakfast awal jugak makan aiskrim MAT KOOL without washing face and brush my teeth. uwex...hoi jangan nak muntah kat sini. hokey, sedap taw kalo sekali sekala makan x gosok gigi. tapi yang hakikatnya aku selalu je kot bangun pagi pagi terus capai menda makan terus ngap. menikmati makanan tersebut macam dah tak penah jumpo makanan bepoloh ribu tahon. ayaq liuq basi tok sah cakap laa, kalo guna satellite NASA kompom korang boley tgk dengan jelas tak yah la nak susah2 amek mikroskop ke teleskop ke stetoskop ke.






p/s: klik utk besorkan


wey2 jap la aku tak habis bebel lagik neh.hishhh...dada ajak pi kolej arineh nak study. malas benou pulok nak pi..da, sori aku tak pegi ari neh aku study kat umah je ea..aku sayang ko..mmuah2.ok dah habis. semua pelajar dibenarkan pulang ke rumah masing2.

No comments:

Post a Comment