Monday, October 25, 2010

MOOD UNTUK HARI INI....

Assalamualaikum :)


AKU BORINGGGGGGGGGG!!!!cuti salah tak cuti pon salah.haish gamaknya manusia neh memang tak penah laa nak bersyukur kan.sila bertaubat dan sentiasa bersyukur dengan apa yang telah ALLAH berikan.insaf.


bangun pagi-pagi tadik kejutkan baby ajak pi hantaq ibu pi gheja.pastu balik sambung balik tidoq.busuk punya perangai kan.haish bakal mak mertua sila takes notes supaya nanti senang nak handle saya.muahahahaha.lepas tu bangun tidoq baru bagik mandi baby.tu pon sebab baby dok slap my face again and again.hahahaha.haram j punya kakak.


mood aku for today tak taw laa,macam-macam ada kot.the very important is i want to eat and eat and eat likes there is no more ends of the worlds.teringin nak makan cendol,tapi tak maw laa cendol pulut sat gi pening lalat pulak.nak makan cendol dengan lasagna laaa.sedap kan kan kan kan.ok sat gi nak pi jalan-jalan cari makan laa....sapa nak ikot jom jom tapi belanja la aku yer.hehehehe



nak makan cendol

lasagna roll yang mavelles cheese meleleh meletup-letup dalam mulut

pastu kan aku teringin pulak nak soping rasa gatal-gatal pulak mata aku setelah melihat baju yang menjadi idaman.dan kasut flat idaman kalbu jugak.ok uolls aku lebey suka flat shoes compare to high heels or wedges or seangkatan dengannya.kalo pakai kasut yang flat neh nak jalan lama mana yang korang suka pon boley.kalo overconfident sikit bole laa memecah books world of records berjalan tanpa henti.kaki pon tak sakit kalo pakai flat shoes neh.selesa selesa selesa dan selesa.




baju yang ada cropped puff shoulder...gorgeous beb

nak yang neh sebab PINK kalo MERAH lagik cair.phewww

tengah boring-boring macam neh kalo layan movie ok jugak kalo buat movie marathon aku rasa lebey afdal.muahahahaha.nak pi beli cd jugak laa.nak beli gossip's girls and grey anatomy.cd neh darik last week aku pi usha kat kedai-kedai adalah sudah habis.menci taw!!!orang kata usaha tangga kejayaan jadik apa kata sat lagi aku pi lagi melawat kilang cd tersebut.harap-harap uncle botak tu telah mendapatkan cd tersebut untuk aku.kalo tak......LU PIKIR LAA SENDIRI!!!


bila dah penat balik dari jalan-jalan TERhabiskan duit haris laa memanjakan diri dengan tidur.jangan tak taw uolls semua yer aku neh kaki tidur.muahahahaha.teringin nak ada bilik yang macam neh.pretty please make my wish comes true...





this bed very niceeeeeeeeeeeeeee...i loike <3



p/s :- ok laa daa 1.30pm neh.dah azan pon.nak mandi dulu laaa.ibu cakap tak elok anak dara mandi lambat.apekah????



No comments:

Post a Comment