Monday, October 11, 2010

PERKOSAAN VISUAL

Assalamualaikum :)



gudnite uolls.cepat betol masa neh berlari kan.rasa macam nak berak pown tak dan dah orang kedah kata.muahahahaha,amat pengotor yer saya neh.ok semua nampak tak bawah header saya tu dah ada iklan kan.hahahahaha.syiok gila mak rasa nyah taw dak.apa lagik tolong klik yer bila singgah kat blog saya neh.kita harus saling bantu-membantu.bak kata pepatah yang berat sama dipikul yang ringan sama dijinjing.tak sia-sia aku belajar bm sungguh-sungguh time spm dulu kan,hehehehe.okies back to the title, hangpa rasa tekejut dak? kalo tak terkejut pown seram-seram sejuk pown jadik laa.tetiba aku rasa tahap ketakutan dengan cermin semakin memuncak pulak.segala hormone dah over discretes neh.


aku nak pesan sikit neh beware dengan public mirror.maksudnya mirror yang kat public area tu.alaaa kan ke banyak toilet awam tu, yang tu laa.kaum hawa terutamanya harus sentiasa berwaspada dan berhati-hati dengan cermin. aku taw kalo gegurlz dah jumpa cermin macam isi dengan kuku laa waa cakap lu. siap berposing bagai camwhore lagik. aku taw laa peel hampa sebab aku kan pompuan jugak. xkan laki nak buat macam tu kot.ada la jugak laki yang macam tu tapi sikit ja laa kalo nak compare to gegurlz. ye dok?


orang panggil cermin neh cermin 2 arah.sebabnya bila hampa dok bediri depan cermin tu orang yang disebalik or belakang cermin tu boleh nampak hampa tapi hampa tak nampak pown dia.alaa macam kat bilik soal siasat polis tu. sangat dangerous kan cermin dua arah neh.bahaya bahaya!!!!disebabkan benda neh sangat serius dan wajib dipandang serius kita haruslah sentiasa memeriksa cermin.okies abaikan penggunaan kata yang agak melankolik.


cara nak check either that is cermin dua arah or not hampa kena LAKUKANLAH TEST SEDERHANA (TEST KUKU JARI) Letakkan ujung kuku hampa di atas permukaan cermin. kalau ada jarak (gap) antara kuku hampa dan bayangan kuku hampa di cermin, dapat dikatakan bahwa cermin itu adalah cermin biasa (selamat).Tetapi,kalau kuku hampa terus menyentuh bayangan kuku hampa di cermin, hati-hatilah, kerana benda itu adalah cermin 2 arah ! Kerana itu ingatlah selalu, setiap kali hampa tengok cermin di tempat-tempat umum seperti disebutkan di atas, lakukanlah "TEST KUKU JARI". Tidak perlu membayar. Mudah dilakukan, dan ini mungkin boleh menyelamatkan hampa dari "PERKOSAAN VISUAL" !


p/s :- pakat-pakat laa kita jaga cermin lepas neh noh.

No comments:

Post a Comment