Thursday, August 26, 2010

susah hati

Assalamualaikum semua =)

apa habaq?sihat noh?dah lama tak hupdate neh.malas + buzy + a lot of probs.'m getting annoying with some people.very annoying!ok.tak nak annoying2 dah nak start story2 plak.aku dah pindah masuk umah sewa kat shah alam.ari tu pi tengok umah dengan ibu.that rumah seems to be ok kot.better dari umah lama i guess.hopefully insyaallah.two weeks i'm staying at rumah paksu as class still not started yet.nak start pekejadahnya almost two weeks aku ulang alik gi kolej tercongok tunggu result kuar.haremmmmmmm.tak kuar pown.so last friday i drove home.i mean aloq stuck,kedah lew.ejun teman balik.malas nak dok sana lama2.dah la tumpang umah paksu nak balik umah sewa macam sedey sangat bukak posa sorang2 dah la kawan2 semua jauh.taw dak taw dak taw dak hamba sunyi.ok semalam vera kol result da kuar.tp dia tak ley amek.why???????my result had been blocking.and i need to see the program manager.sape tah nama dia.tak ingat der.sebab dah tukar baru.dulu kan miss syikin.haish aku risau giler neh.cuak ko.asal tetiba nak block bagai result aku.takotnya kalo failed lagik.aku nak start degree la.ya allah tolong la hamba mu ini.so ari ahad neh aku akan balik sana.pray for me.hopefully everything will run smoothly.ok laa nak sambung susah hati lagik.chow!!!

No comments:

Post a Comment