Tuesday, November 16, 2010

HAPPY EID UL ADHA

Assalamualaikum :)


whasssup uolls??ok teman2 ini sebenarnya entry semalam.kenapa entry semalam?usah gusar kerana entry telah siap di taip semalam tetapi saya tertidur kerana eksaited nak raya.hehehe.dan sebenarnya jugak saya telah yakin bahawa saya telah mempublish entry ini dengan jayanya tanpa memeriksa terlebey dahulu.tapi siapa tahu kan kuasa tuhan,saya sebenarnya tertidur tanpa publish terlebih dahulu entry ini.saya baru terperasan akan hal ini sebentar tadi ketika perut saya sedang memulas-mulas kerana banyak makan lembu dan kerbau dan juga ayam yang telah merelakan diri masing2 untuk dikorbankan secara beramai.owhhh perhatian mereka tidak membunuh diri sebenarnya.sekian untuk intro.


raya korban tahun ini mungkin sedikit hambar memandangkan banijr baru sahaja melabuhkan tirainya.ewah2 kau ingat anugerah skrin ke nak melabuhkan tirai bagai?tapi takpe adanya hot fm ianya tetap akan hangat seperti biasa.owh uols esok adalah HARI RAYA KORBAN.kepada kambing2, lembu2 dan kerbau2 sekalian diharap bersabar untuk disembelih esok.eeeeeh belog aku hewan pun baca taw.bajet top laaa an an an??cessss.


okies jum layan pic yang tak seberapa.orang tak mahir buat keje memang la macam pekejadah ko lukis neh.tapi just zasssss layannnnn jer....




SELAMAT HARI RAYA AIDIL ADHA SELURUH MUSLIMIN DAN MUSLIMAT

No comments:

Post a Comment