Saturday, April 24, 2010

MR. GENETICS


Assalamualaikum semua :)


oh tidak! dunia saya menjadi gelap seketika. saya pening ya pening dengan kerenah MR.GENETICS. ye awak laa. awak telah membuat hidup saya agak kucar-kacir beberapa minggu ini. sesungguhya saya tidak sama sekali mengalu-alukan kedatangan awak dalam kehidupan seharian saya. tapi saya terpaksa menerima awak dalam kehidupan saya. dah laa awak neh seorang yang degil. tak nak pown nak dengar luahan hati saya,permintaan saya.kenapa kenapa dan kenapa? berat sangatkah permintaan saya ini.saya sekadar meminta supaya awak memenuhi ruangan otak saya dengan ilmu yang awak ada. ya penuhkan dengan ilmu genetics waaima sampai say termuntah balik pown. tolonglah....




p/s : abaikan kalo anda tidak memahami entry mengarot ini ;(

No comments:

Post a Comment