Saturday, April 24, 2010

Ada Apa dengan FACEBOOK?


Assalamualaikum semua :)

Lama aku tak menaip kat blog neh. da naik bersawang pown. bukan aku tak dak idea nak menaip bagai tapi apabila sikap MALAS menguasai diri beginilah jadinya (ada sedikit kepoyoan di ayat ini, harap maklum) ok2 sudah2 laa tu aku membebel benda2 yang tak dak kaitan langsung dengan tajuk entry. huh...

aku taw blog aku neh bukannya ada orang nak baca sangat pown ann. tapi tak pe aku redha dengan ketentuan ilahi (uiks tetibe rasa sedih nok) huhuhuhu..dah2 aku tak boley menangis dulu nanti tak pasal2 tak jadi lagik nak post entry neh. hailaaa kamu2. korang yang tengah baca blog aku neh, yes kamu laa toksah dok tengok belakang kiri kanan lagi. kamu mesti ada FACEBOOK kan? tipu kite la tu kamu tak de " muka buku ". kamua taw tak dulu saya addicted gila dengan muka buku neh. tapi sekarang saya dah dapat mengawal nafsu buaya saya terhadap muka buku neh. tinggikan nafsu saya. dulu2 dengan fs tak la ketagih sampai macam neh, my space pown. my space tu aku tak bekenan sangat sebonarnya. sebabnya banyak budak bawah umo yang berlagak macam orang atas umo. ops apakah itu? renung2 lu pikir la sendiri. ok2 let's cekedout awatnya aku SUKA macam orang kena histeria dengan muka buku neh.


SUKA

1) aku suka muka buku sebab nya aku dapat jumpa balik kawan2 time sekolah dulu.budak2 masa tadika pown aku jumpa balik. siap nak buat reunion lagik taw.ngee i loike benda macam neh.


2) aku dapat taw perkembangan terkini dengan cepat dan tangkas seperti kilat sabung menyabung.tu la sebabnya paling kurang dalam sehari aku kena jugak buka muka buku neh waaima sekali sajok. kalo tidok aku tak boley tido mimpi pown tak basah.ish3


3) satu lagik dalam muka buku neh banyak games. macam2 ado. contohnya macam petsociety, kita bole bela haiwan suka hati moyang korang la nak bela haiwan yang macam mana coz korang bole pilih sendiri nak buat idong vavi ke mata juling ke gigi jongos ke. pastu kalo korang nak dera dia tak nak bagi makan pown xpe nak sepak2 pown tak pe sebab dosa korang tak kan bertambah. kalo korang nak berkebun tanpa terkena sedikit pown cahaya terik mentari korang berkebun la kat farmville. kompom kulit korang tak kan gelap pown.kalo yang dah memang semula jadi tak dapet la eden nak nolong yo -_*


4) pastu kan kat fb neh kita boley komen2. suka hati kome la nak komen pe pown. ko nak kutok pown boley jer tapi pepehal risiko tangong sendiri.


5) aku sangat suka fb neh sebab telah menemukan aku dengan orang yang aku admire gilak time sekolah rendah and orang2 yang admire kat aku( eeh ada ka orang admire aku, malu miow-miow neh)hehehehe



No comments:

Post a Comment