Monday, February 8, 2010

busyan...busyan..busyan

Assalamualaikum...hi uols

Boring neh dok umah sowang2....semua dah pi gheja ngn pi skolah.Aku meh dok melangut sowng2 kt umah....mak aiii busyan yg teramat dan tersangat....2 lar masa dok ada kelaih hg tak mao dok galak nk pi neh bila dok tak dak kelaih dok tergedik-gedik buat ghajin nak pi....nak buat apa tetaw la neh?????nk study???mmmm malaih lar pulak even final exam another one week....gila masyuk aku neh kn..mmg dasar pompuan tak gheti2 nk sedaq diri....wait2 aku study narh,sikit ja lagik xstudy....rilex 2dulu...muahahahaha

Neh tgh dok on9 dok layan perasaan sowang2,dok jump darik one blog to another blog..sori yer aku mmg mcm neh pown malaih nak tulih2 neh tapi aku prefer baca2...best wooo baca2..baca2 blog orang.ngeh2....stop sini dulu noh....sat gi sambung kat entry lain plak...bubye

No comments:

Post a Comment